Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Ashley - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Ashley - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek?

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

18 December 2016 | Nederland, Schiedam

Vandaag is de grote dag! En zullen wij 20:55 vertrekken naar het beloofde land! Via deze weg zullen wij jullie op de hoogte houden van onze avonturen die we gaan meemaken de komende 8 weken. Het grote avontuur waar we al zo lang naar hebben uitgekeken. Z'n drie jaar om precies te zijn ;-), Jip zijn studie naast zijn baan liet het niet toe om deze reis te gaan maken. Dit is een mooie afsluiting van drie jaar studie. Anywaysss hierbij kort even uitgelegd wat de planning zal zijn.

Dinsdagochtend landen we in Brisbane, wat een uurtje rijden zal zijn naar the Gold Coast. Hier verblijven we bij Jip zijn nicht en haar man. Daar zullen we ongeveer een kleine drie weken verblijven. Vanuit The Gold Coast gaan we naar boven: Cairns. Dit is een afstand van z'n 1700 km. Hoe we dat gaan doen zijn we nog niet over uit. Vliegen, auto huren of misschien wel met de Greyhound (bus). Hier verblijven we bij Jip zijn oom en tante.

In Cairns zullen we ongeveer twee weken verblijven. Na de tijd in Cairns vliegen we naar Sydney, waar we bij mijn vriendinnetje Nicole en haar roomies zullen logeren! Dan vliegen we door naar Melbourne, op aanraden van Nicole en Jip zijn nicht. Doen we een stedentripje van 5 dagen in een hotel in het centrum. Then last but not least vliegen we weer terug naar Brisbane en verblijven we de laatste paar dagen weer op The Gold Coast.
Dat waren de komende 8 weken in een notendop! Natuurlijk gaan we veel ondernemen vanuit deze plekken, waaronder parachute springen. En nu ik dit op de blog heb gezet, moet ik wel ;-). Ook wil ik kroelen met koala's, gaan we op surf trip en gaan staat er een trip naar The Whitsunday Islands gepland.

Dus stay tuned!

Love,
Jip en Ashley

• 18 December 2016 - 15:56

Anaïs :

Heeeel veeeel plezier xxxxx

• 18 December 2016 - 16:15

Jantien:

Leuk dat je al gestart bent met je verslag, ik ga het met veel plezier volgen! Goeie Reis alvast!

• 18 December 2016 - 17:16

Esteban:

Nou Ashley en Jip, ik wens jullie heel veel plezier bij de aussies. Laat Jip 1 ronde boksen met een kangoeroe. Moet je gedaan hebben. Hihihi. Laat maar weten wat de culinaire hoogtepunten zijn daar. Volgens mij kun je heel goed eten daar.
    Goede reis en we volgen jullie hoor.

• 18 December 2016 - 20:20

Marja:

Lieve Ashley en Jip, het avontuur is begonnen en meteen goed: dat wordt even spannend in Chengdu met overstappen

• 18 December 2016 - 23:37

Ann:

Leuk om jullie avonturen te lezen. Geniet!

Liefs Ann en Hans

• 19 December 2016 - 07:27

Marja:

heel veel plezier en we kijken uit naar de reisverhalen en foto's.
    Veel liefs,
    Proud Marrie ;-)

• 27 December 2016 - 10:54

André:

Oeps, ben een weekje te laat met een reactie op het eerste bericht. Wij hebben inmiddels al een keer geskypt (geskyped?) en weten dat jullie het best wel zwaar hebben met 28 C luierend in het zwembad. Jullie hebben dat echter wel dik verdiend na 3 zware jaren. Geniet er van en laat wel wat vaker middels dit medium iets van jullie horen/lezen. Om de dag een berichtje moet kunnen :-).

Cheers mates